torstai 6. joulukuuta 2012

Ida 4v, Helinä-keiju-kakku

Teemun siskontyttö täytti 4vuotta 18.10. Perhe asuu Vantaalla, ja kun tämä puoli sukua on oikeastaan kokonaan täällä Tampereen seudulla niin he sitten viettivät juhlat kahdessa osassa, isän puolen väelle kotona ja äidin puolen väelle täällä mummilassa :) Mä saan nykyään tehdä oikeastaan kaikki kakut :D Tällä kertaa sankaritar toivoi Helinä-keiju-kakkua :) 
Ei oo mun kuppi teetä nää sokerimassahahmot... Yhden jo sain onnistuun melko hyvin, mutta se oli ihan liian iso :/  tästä tuli armoton pläski :D ja "meikit" on pitkin naamaa... Nooh, sankaritar ja hänen äitinsä tunnistivat hahmon ja olivat näinollen tyytyväisiä :D yks asia miellytti omaa silmää, se on tuo kyltti missä lukee "Ida 4". Leikkasin tuon keijun ihan vapaalla kädellä ja siitä tuli yllättävän hyvä :)  Maku oli myös kohdillaan, Pätkismoussetäyte tuli tähän. Kattokaa, mä oon oppinu löytämään myös hyviä asioita mun tekeleistä! ;) onhan se vähän ärsyttävää lukea juttuja joissa vaan moititaan omia töitä. Turhaanpa niitä edes nettiin syytää jos ei niissä mitään hyvää ole :D joten yritän löytää aina jonkun asian mihin olin tyytyväinen :)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Mä meen nyt ottamaan uunista maailman ehkä makoisimmat sämpylät, ties vaikka kirjottaisin teille ohjeen niihin ens kerralla ;) sen verran voin jo paljastaa että niissä on fetaa ja aurinkokuivattua tomaattia. Nam:P''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!