perjantai 3. elokuuta 2012

Leikkimatto ja sitteri Topiakselle

Meiän leikkimatto oli vanha ja tylsä. Mä oon sen ostanut kirppikseltä meiän kummipojalle, joka syntyi vuonna 2004. Siitä piti saada vähän pirtsakampi:D Tuli mieleen sitten että kun toi Angry Birds on oikee muoti-ilmiö ja siitä on tehty lähes kaikkea, mutta leikkimattoon en oo vielä törmännyt niin teenpä semmosen:D Ja kai sellanenkin jossain on jo tehtynä ennen mua mutta ite en oo nähnyt:)

Leikkimatto uudessa kuosissa.

...Ja ennen tuunausta.
Sitterin päällystin apinoilla, niitä kun kaapissa oli :) Meillä oli ihan sikahyvä sitteri, jonka olin ostanut kaveriltani, joka oli ostanut sen kaveriltaan. Kuosista päätellen se oli vanha, mutta erittäin hyvä ja toimiva. Paitsi että kun Nellin ja Tildan välissä se oli lainassa Teemun siskontytöllä, siitä meni kangasosat vähän rikki. Korjasin sen Tildan vauva-aikana pariin otteeseen, mutta sitten siitä räsähti kunnolla rikki sellanen kangasosa joka myös tukee sitä istuinosaa, ja kun Tildan sitteriaika oli siinä vaiheessa jo oikeastaan ohi, niin vippasin sen sillon roskiin. Surkuttelin tätä sitten facebookissa ja kas, kaveriltani löytyi samanlainen ja se lupas luopua siitä kymmenellä eurolla:) Ei oo kyllä läheskään yhtä kirjava ja ruma kun se meiän edellinen, mutta saa kelvata;D

Sitteri uudella päällisellä.

.Alkuperäinen näyttää tältä.

Toi on siis sellanen irtopäällinen vaan, aattelin että saa helposti pesuun, tai vaikka vaihtoon jos tarvii:)

(Nämäkin vanhassa blogissa jo kertaalleen esitelty, mutta ansaitsivat mun mielestä paikkansa täälläkin :D) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!