lauantai 14. syyskuuta 2013

Piraatti-Villervalla

Olen pitkään jo katsellut Villervallan ihania vaatteita, etenkin jumpsuiteja ja miettinyt että pitäiskö mun säästää jostain rahaa ostaakseni sellaisen Topiakselle. Mutta merkkivaatteet ei jotenkin oo mua varten, en ymmärrä miksi pitäis maksaa siitä merkkilapusta, laatu kun harvoin on sen parempi kun "markettikamassa". Villervallaa ja Me&i:ta mä joskus kaihoisasti katselen, mutta niillä hinnoilla ei meille ole kumpaakaan tulossa, paitsi ehkä alennusmyynneistä tai jos kirppikseltä löytyy järkevään hintaan. :) Sitäpaitsi musta on tullu sen verran ompeluhullu, että en vaan osaa ostaa sellasta minkä voi (edes teoriassa) tehdä itse! :D  Päädyin sitten ompelemaan oman versioni, sitä lottovoittoa odotellessa. :D Tällä kertaa täytyy sanoa että olen tyytyväinen ja tykkään tästä tosi paljon! Kaavana Ob:n Nukkumatti (74cm), muokkasin vetoketjun loppumaan haaraan ja lisäsin hupun. En tiedä oliko alkuperäisessä kaavassa resoreitakaan, mutta semmoset laitoin kuitenkin.


Mallin lahjoin hammasharjalla jotta sain vauhtimiehen paikalleen hetkeksi. :D

2 kommenttia:

  1. Hieno lopputulos! Itsekin tahtoisin joskus jumpsuitin ommella, mutta jo unohdetun fleecehaalarin jäljiltä ajatus haalarista pelottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pelkäsin alkaa tuohon hommaan, mutta ei se niin kamalaa ollutkaan! Rohkeasti vaan, teet ensin testiversion jostain ei-niin-kivasta kankaasta ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!